SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, November 26, 2012

Stress Itu Tak Indah

Assalamualaikum

Pagi ni bangun dengan kepala yang sakit berdenyut-denyut. Tapi gigih la jugak ke opis. Banyak keja kot nak kena settle. Padahal keja tak pernah abes pun.

Weekend dok rumah saje. Menjadi tarzan. Amir sekarang perangai menjadi-jadi sungguh. Sabor je la. Hukhukhuk... Hana pun apa kurangnya. Aku tengah drive dia boleh melalak sambil bergayut kat lengan aku nak lompat ke riba. Apekah ini anakku???

Dah la hon kereta aku dah Innalillah. Piap dengan radio kereta sekali. Aku tekan hon terus radio off dengan sendirinya. Lepas tu hon kereta pun tak berbunyi. Ini semua mamat bawak motor tak sayang nyawa punya pasal la.

Hish! Dah pagi tadi aku nak hon sebijik kereta yang masuk kat lorong smart tag lepas tu tak lepas n pi undur kereta sampai nak cium kereta aku tak boleh. Takkan aku nak hon buat bunyi pakai mulut pulak.

'Pin! Pin! Kereta tu reverse slow-slow sikit!!!'

Hahaha... Bengong sangat kan. Dah esok aku bawak kereta Abang Misai pulak. Kemalasan betul aku nak bawak kereta dia tau. Kereta bunyi mengaum-ngaum.

Dah la tadi orang yang jual rumah tu call. Tanya bila nak settle. Hari tu aku cuti aku mintak SnP ko bagi lambat. Sekarang aku dah tak cuti sibuk tanya aku balik. Dengan ayat ala-ala nak cepat kalau ko lambat ada orang lain tengah tunggu. Tension aku tau.

Oh... Aku sangat stress macam ni....

Apakah... Kenapakah... Mengapakah.... 

No comments: