SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, November 7, 2012

Tergoda Dengan Felinna. Salahkan Sepet Pulak. Hahaha!

Assalamualaikum

Dah 2 hari aku nak pi keja ada roadblock polis. Semalam sampai jammed. Ingat ada eksiden ke hape. Apejadah buat roadblock di pagi hari ni? Ada penjenayah terlepas ke? Yang best roadblock kat laluan motor tapi dengan kereta semua berjangkit.

Semalam rasa macam nak demam. Tapi tak demam pun. Hari ni masih rasa macam nak demam. Tekak sakit, hidung srot sret. Tambah lagi 1 pakej, sakit kepala.

Pagi ni pulak ada sesi bergambar untuk bahagian pengurusan. Aku ofkos la kena masuk. Email pemberitahuan ada sesi bergambar baru dapat pagi tadi. Nasib la aku memang pakai baju korporat. Nape la tak bagitau dari semalam. Boleh aku pakai lip lap anak mami sikit. Kahkahkah!

Semalam aku telah tergoda dengan Felinna Inchloss yang dijual si Sepet. Ok, tau la baru dapat gaji kan. Tak pasal-pasal aku beli sebotol. Huhuhu... Maklum la dah kembang di sana sini. Tengok testimonial seperti menggiurkan. Maka melayang la duhetku.

Serius aku rasa aku dah kembang setaman. Seluar dah ketat. Nak kancing kena tarik napas dulu. Baju yang ada banyak dah aku boleh tengok je. Baju kebaya lagi la rasa nak nangis tengok. Lelemak yang sungguh keji. Huhuhu... Mencik sangat.

Ok, takpe. Kita try Felinna ni dulu. Kahkahkah! Macam kan rajin. Pati halia kat rumah tak habis-habis lagi pakai. Nak pakai gi opis macam segan la pulak kan masuk opis bau halia. Disebabkan tergoda dengan Felinna yang dikatakan wangi maka aku menyimpan semangat nak pakai time pi opis nanti.

Kalau berkesan akan direview. Puiii! Dari dulu semua barang aku guna aku kata nak review kan. Hahaha! Tapi haram 1 review pun tak pernah timbul. Agagaga... Ampunkan la aku yang femalas tahap maksimus ni.

Ok, sila sambung keja yang bertimbun. Sempat lagi nak update blog ye. Lempang kang. ;p


No comments: