SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 8, 2015

Review Lepas Sebulan Guna BB Cream n Sakura Mask Seqy Beauty.. I'm Lovin' It.. ♥♥♥ ☺☺☺

Aku banyak keja sebenarnya hari ni. Tapi sebab nak jugak-jugak review sempena sebulan aku guna BB Cream n Sakura Mask Seqy Beauty maka ku gagahi jua. Gigih sangat Kak Mot kaaannnn... Sila la kalau nak upah Kak Mot buat review. Muahahahaha!

Ok, tak mau cakap banyak. Aku tepek terus la pic dari hari 1st aku guna n pic hari ni.


Tudung biru 5 November n Tudung coklat 8 Disember. Amacam? Kecik besor pulak gambar tu ye. Tapi jelas kan muka Kak Mot yang sepinggan besar tu. Kalau nak tengok lebih besor klik kat gambar la kot. Haha!

Kak Mot akui ada la sehari dua terbabas tak pakai Sakura Mask. Sebab penat sangat lalu tertido. Lupa nak basuh muka jerawat pun menumpang tumbuh. Huhuhu... Tapi kejap je naik. Aku tenyeh balik Sakura Mask SQB terus kecut.

Parut makin pudar. Kulit makin cerah. Apa lagi yang engkau mau. Mau jadi hantu, mau jadi buaya? Haha! Memang kalau dok rumah aku buh BB Cream sesaje. Pehtu bedak sikit. Aku suka sangat la BB Cream ni. Pasal tak lekit n sekejap je sapu dah rata.

Masa pi taklimat kat Melaka pun gitu. Lepas rehat sapu BB Cream SQB n bedak sikit. Calit lipstick. Maka nyah la kau bertaklimat kembali.

Jerawat kecik-kecik kat dahi pun dah berkurang nampaknya. Hari tu Amir gatal-gatal badan pun aku tepek Sakura Mask jugak.

Sekarang Kak Mot konfiden sikit nak bergambar. Kalau tak dulu nyorok-nyorok jugak. Walaupun masih gerhana di kalangan kawan-kawan tapi cerah la sikit. Tak yah nak cerah macam mat saleh sangat sebab kulit orang asia kan. Cukup la kulit nampak bersih, pori-pori mengecik n jerawat makin kurang. Itu pun Kak Mot dah cukup gembira dah.

Tq Seqy Beauty. ☺

Kalau korang nak beli boleh contact Kak Jeng ye. Ni no Kak Jeng untuk diwassap yo #0122052091.

Or korang jenguk kat kedai Kak Jeng kat sini

secretofviruspadu.shoppy.my


Kak Jeng akan melayan korang dengan ramahnya. Hikhik.. 
 

No comments: