SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, December 17, 2015

Frust... Sangat...

Apakah perasaan anda bila markah penilaian anda adalah kurang daripada anggota yang cuti dah abes, MC dah abes, selalu tak mai, punch card semedang merah dan dah keluar dari payroll sebab masih cuti sedangkan cuti dah abes. Sedangkan balance cuti ko still cukup untuk tender resignation one month notice, punch card setahun hanya 2-3 kali merah sebab jalan jammed, MC pun berlambak lagi quota.

Ada rasa frust tak?

N segala keja yang ko buat ko bereskan on time. Kalau lewat pun still siap. Ko terpaksa rela masuk group KIK apa bagai. Tak tido berapa hari nak siapkan slide KIK, nak pikir buat pameran, nak pikir buat presentation. Asal opis buat road show promosi ko pun terbabit sekali. Ko susah payah cari responden untuk penuhkan dewan seminar.

Well....

Aku speechless... Sangat....

Demotivated jangan cerita la. Rasa nak berenti keja.

Seriously aku tak harap anugerah apa bagai. Tapi adekah sebab aku bukan jenis YES BOS maka boleh nilai macam aku ni langsung tak buat keja. Konon kata bagi markah kena profesional. Tapi nampak sangat beremosinya markah tu.

Agak sedih di situ.

 

1 comment:

Suliana said...

sbarlah kak mot.. Allah tahu apa yg kita buat.. sabar itu indah :-)