SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, November 30, 2015

Kereta Tersagat.. Terpilu Hatiku... Sobssss....

Dah penghujung bulan 11. Sat lagi aku nak kena check aset pulak. 1 opis ni nak kena check. Huaaahhhhh!!!

Oh, hari Jumaat lepas aku dah menjahanamkan kereta sendiri dengan menyagat area pintu passenger belakang belah kanan ke batu. Kes amik lajak tak cukup. Agak teruk ye. Menangisi sangat kak mot tau. Terpaksa la hold dulu nak beli stok tudung. Sobsss...

 See... See... Teruk kan... T___T

Ntah berapa la gamaknya kos nak repair tu. Sebab kemek. Kejadian masa nak hantar dak debab ke rumah Toksu. Hari ni terus laki aku kata tak payah hantar. Hahahaha! Kata dia aku lupa dah macam mana nak drive. Daripada aku sagat kereta lagi sekali biar dia je la hantar anak. Bagus...

Ok la, Kak Mot nak bersiap-siap check aset ni. Sebagai pemeriksa aset jabatan kekdahnya. Nah muka kak mot di pagi senin.

Kbai!

Nota tapak kaki : almost sebulan dah guna Sakura Mask n BB Cream Seqy Beauty.. Amacam? Makin jelita tak? Miahahaha!  

Kalau korang nak beli boleh contact Kak Jeng ye. Ni no Kak Jeng untuk diwassap yo #0122052091.

Or korang jenguk kat kedai Kak Jeng kat sini

secretofviruspadu.shoppy.my

No comments: