SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, October 18, 2013

Pot Luck

Fuuhhhhh... Kekenyangan.... Alhamdulillah....

Buat pot luck dengan member ofis ni. Aku macam biasa bawak spagetti. Macam tak reti masak benda lain. Yang tu je senang. Hahahahaha!

Cincang-cincang bawang. Masuk daging kisar. Tumis-tumis. Masuk tomato puree. Kalau terlebih rajin masuk la tomato fresh. Bubuh cendawan n sosej yang dah potong-potong. Tunggu masak je la.

Tu resepi aku la. Buh la herba-herba segala mak nenek yang ada omputih buh tu. Oregano ke apa tah. So, siap la kuah spagetti. Spagetti rebus je la. Kalau nak ada rasa buh garam sikit.

Kalau dah femalas sangat beli je kuah spagetti dah siap. Panaskan n curah macam iklan prego tu. Hehehehe... Aku ni kira ada la rajin sikit lagi.

Selain spaggeti ada chicken wing, chicken finger, samosa, salad buah, pizza n kek. Western gitu. Nasik tak ada. Semua stok dah makan nasik siap-siap.

Maka, malam ni tak payah makan apa dah. Diet ke laut sangat kan. Huhuhu...

 

1 comment:

adrianna syaz said...

Spagetti pun sedap..mudah dimasak,enk dimakan..hehe..