SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, October 22, 2013

Larian Lah Sangattttt.....

Kepala sakit. Tension dengan arahan diktator. Yang sakit kepala tu memang dari ahad lepas lagi. Kena hujan kot.

Tambah lagi sakit kepala bila bos ni jadi diktator. Paksa pi larian kat Putrajaya. Larian jabatan lah sangat. Aku sebenarnya kena hantar adik aku pi interview. Notis suruh join larian adelah petang semalam pukul 6 tru email. Aku dah abes keja kot. Nak bukak email tru fon pun malam baru aku bukak. Baru la perasan malam tadi.

Interview adik aku tu kat bangunan tempat keja aku ni jugak. So, senang la abah aku tak payah susah-susah nak drive. Ni dah terpaksa jugak pi. Alasan aku ditolak sementah-mentahnya. Nasib la adik perempuan aku sorang lagi ni balik dari Shah Alam. Boleh la mintak tolong dia hantar.

Bangang sangat larian pun kena paksa pi. Sebenarnya nak memeriahkan majlis la tu. Akibatnya anak-anak buah dari cawangan negeri ni la jadi mangsa. Support jabatan. Ye lah. Support lah. Support tak ikhlas.

Hotel n kenderaan pun sendirian berhad. Memang aku angkut anak n laki aku la. Isnin aku nak cuti. Siapa suruh paksa aku pi. Jadi sila la luluskan cuti aku tu.

Haih..... Panadol mana panadol....

 

No comments: