SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, October 23, 2013

Mata Letih

Ok, aku tengah mengalami 1 penyakit tak boleh nak hadap pc lama-lama. Aku menaip pun tunduk bawah je. Tengok skrin sekejap-sekejap. Dia jadi sakit kepala area kening n mata. Berdenyut-denyut tu.

Aku dah la banyak keja nak kena siapkan. Semua jenis kena hadap pc tenung lama-lama. Bagaimanakah nak siapkan keja macam ni.

Dah sapu minyak kapak pun masih begitu. Panadol asek lupa nak beli. Sakit start dari Ahad. Tapi macam makin teruk pulak. Semalam agak kronik. Pukul 11 gitu aku dah tak tahan terus blah pi surau. Jalan pun dah macam orang mabuk. Terhoyong hayang.

Hari ni kurang sikit pasal aku elakkan tengok pc lama-lama. Adekah aku keletihan mata sebenarnya.

Ada member suggest nat berry plus. Ok ke weh.


 Katanya ada jual kat farmasi. Raguram pulak aku nak menerai. Kalau baca kat situ takde perasa atau bahan-bahan tiruan.

Hmmmm....

Siapa pernah makan? Ok ke tak?


 

No comments: