SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, January 22, 2016

Nurraysa Beauty & Suhun Fucuk Hasdey

Disebabkan ekonomi makin meruncing. Maka aku pun nak menyahut seruan pak menteri la untuk buat lebih dari 1 kerja. Muahahaha...

So dengan ni Kak Mot nak bagitau Kak Mot adelah agen bagi produk Nurraysa Beauty.


So, boleh roger-roger ahkak la ye kalau nak beli produk ni. Aku start jual bila aku suka pakai bedak DD Moist Cake dia. Eyeliner pun best. Lipstick pun best. Skincare pun ado. Bodycare pun ado. Info lebih lanjut boleh add aku kat FB cari je nama Fukusyima Azmira. Segala pasal Nurraysa aku setting post untuk public. Blog ada tapi aku susah sikit nak update blog sekarang. Kena jegil dengan tok laki asek hadap henpon je. Huhuhu...

Di samping produk Nurraysa ada jugak aku jual....


Suhun dan fucuk keluaran bumiputera. Memang amik terus di tempat pemprosesan. Halalan toyyiban. N memang cepat habis la suhun n fucuk ni. Ramai yang cari. Selalu kehabisan stok. RM2.50 sebungkus.

Boleh la roger-roger ye. Kak mot jual....

:)

No comments: