SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, May 15, 2014

Berjaya Drive Jauh Sorang-sorang

Lama menyepi. Aku pi kursus. Dan dengan bangga kembang kempis lobang hidung aku berjaya bawak kereta sesorang pi balik Penang - Sungkai. Hahahaha! Kepoyoan apekah ini? Tak sangka ok dengan pencapaian diri sendiri.

Sebenarnya aku tak pernah bawak kereta sesorang jauh-jauh. Selalu ada je laki aku temankan a.k.a laki aku yang drive. Aku membuta kat sebelah. Hikhikhik... Tapi kali ni tak boleh sebab pi pusat latihan. Bukan tido hotel. Kena pulak aku sorang je yang naik nama. Tak boleh mintak driver la.

Kursus tu dari 4hb - 8hb. Semalam pulak dapat berita sedih. Salah sorang peserta kursus meninggal. Muda lagi. 30an macam tu. And wife dia tengah pregnant anak ke 3. Kena heart attack. Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah. Macam terngiang lagi suara dia cerita experience buat banci penduduk. :(

Aku tengah kelegaan ni. Bos postponed kursus. Yip yip yippieeee!!! Bulan 11. So, aku ada banyak sikit la masa nak prepare.

Ok la, aku nak kemas meja. Nak balik pukul 5, 4.30 dah kemas meja. Hahaha! Meja bersepah dengan borang ni. Esok lusa sambung lain.

Bye!

 

No comments: