SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, September 2, 2013

Sesi Meranapkan Diet Lagi

Assalamualaikum

Kekenyangan sekali lagi. Kali ni jamuan raya seksyen lain pulak. Dah jemput harus la memenuhkan tembolok. Kahkahkah!

Tapi aku rasa perut aku ni bermasalah sikit la lepas puasa. Maybe nak aku terus puasa sampai capai berat ideal. Dari time raya meragam sokmo. Jamuan raya last week aku cibi. Hari ni lepas makan terus berlari cari toilet. Haru sangat.

Aku makan pun benda renyah-renyah je. Nasi ada tapi tak jamah. Pasal dah kenyang. Sama la macam minggu lepas. Banyak berlebih nasi. Tadi aku makan ketupat palas n rendang sikit, soto sikit, rojak sikit, spageti sikit, popia basah sepotong, kek batik 2 potong kecik. Semua portion kecik-kecik. Tapi kenyang macam nak meletup perut ahkak ni.

Lepas tu semua keluar balik la sebab sakit perut. Nak topup balik sah la tak larat dah. Minum air masak aje la.

Mengantuk lepas makan perkara biasa. Lagi-lagi tibai pulut kan. Nak tido tak boleh lelap. Sambung aje la keja sambil layan perut yang mengganas ni.

Sedap pulak kek batik. Nanti kalau rajin nak buat la.

Penutup entry tah apa-apa.


1 comment:

Khamsi Abdullah said...

Cik kak..nama pon raya. Bedal aje la.. tapi cukupkan puasa nam dulu baru best..haa