SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, September 11, 2013

Kebengangan

Berasap dah kepala aku punya bengang ni. Bukan bangang ye.

Pc aku jahanam tak ok lagi. Dah sebulan lebih. Dari sebelum raya sampai dah abes raya. Vendor tak datang-datang. Asal call cakap esok. Call jawab esok datang. Ha'ah, esok tahun depan la korang sampai kan. Aku report SPRM baru tau.

Ni emel aku pulak masalah. Huwaaaa!!!! Aku guna emel outlook. Sebab pc aku jahanam emel aku semua masuk henfon n webmail. Selagi aku tak bukak emel dari outlook kat pc seharusnya la emel aku tu still ada dalam henfon n webmail. Tapi pagi tadi semua hilang. Termasuk la emel baru. Aku baru nak bukak emel baru... Suppppp.... Hilang sekelip mata. Sempat baca tajuk emel je.

Maka riang ria la aku ingat pc aku dah direpair. Tanya budak it mana ada repair lagi. Terus aku blur. Tanya mana pi emel aku kalau macam tu.

Hukhukhuk... Ni apesal huru hara ni. Aku dah la banyak keja urgent. Dugaan sungguh. Menguji kesabarankuuuuu...

Sabar la oh hatiku...

No comments: