SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, September 9, 2013

Cuti On Monday

Ye, aku cuti. Selamat bekerja la untuk korang yang bekerja. Hahahahhaa!

Ayat nak kena penampar kan. Tapi aku cuti pun jaga anak-anak. Laki aku ni pun tak balik-balik lagi. Sepatutnya dia balik pagi tadi. Sebab ada kes besar so dia kena setel macam-macam kat opis.

Hmmm... Kalau lambat tak bersteambot la aku. Family aku ajak pi makan-makan. Maklum la, dah lepas kenduri. So, nak mereward diri sendiri yang penat terlampau. Macam nak tercabut kaki aku sabtu lepas. Jadi penyambut tetamu bagi goodie beg.

Macam biasa, gambar banyak kalau aku rajin. Tengok je la dulu sekeping 2 gambar yang ada. Hp aku langsung tak menyempat aku nak snap apa-apa. Muka berlengas aku ada la. Hohoho.. Jadi semua gambar adelah sumber fb makcik aku je.

Ok tata!

No comments: