SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, August 2, 2013

PC Jahanam



Bersiaran guna hp aje la ye. PC aku dah jahanam. PC baru kot.

Dah la aku memang kalut datang awal pagi nak siapkan slide. Pukul 9 ada meeting. Boleh pulak jadi hal yang tak patut. Sampai opis aku terus on pc tapi sampai tang windows gambar 4 bijik kaler gedik-gedik tu tetiba stop. Tak gerak-gerak dah.

Aku dah berbulu dah ni. Nak shut down properly ofkos la tak boleh kan. Nak tak nak switch off terus plug. On balik. Naik pulak warning apa tah kata pc unable to start. Aaaaa... Waiting for repair. Ntah berapa minit macam tu jugak keadaannya.

Terpaksa aku pi tempat orang tumpang buat keja. Dah siap slide tumpang lagi untuk print. Balik kat meja dah jadi hitam je skrin pc tu. Ada nampak kursor je.

Panggil budak IT dia pun garu-garu kepala. Pun switch off plug n on balik. Tak ada perubahan ok. Hoihhhh... Time keja tengah banyak la nak merajuk pc ni pun. Ala manje bucukkkkkkk... Huhuhu....

Sampai sekarang aku hadap pc skrin gelap. Budak IT tak boleh buat. Kena call centre pc tu. Ntah bila pulak nak sampai.

Tension makcik wehhhhh....

No comments: