SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, March 22, 2013

Rumours Memang Best Ye

Assalamualaikum

It's break time n aku dok jadi jaga dalam opis. Tak ke mana-mana. Dan kelaparan yang amat padahal tadi dah membantai nasi goreng.

Nak update gambar tak terupdate. Alaa... Gambar aku pi Purple Walk minggu lepas je pun. Muka berkerak-kerak tengah panas memang tambah berkilat la kan. Hahahaha! Dah la jalan kaki separuh jalan dah kena patah balik. Ntah apa-apa.

Aku agak stress dan memerlukan cuti sebenarnya. Macam-macam benda jadi kat opis ni. Rasa nak penyekeh sorang sedas. Tapi lepas tu pikir 'eh, lantak ko la nak mengata aku pun. Sila hulur pahala banyak-banyak pada aku.'


Yeah... Memang itu la yang sedang terjadi. Bercerita itu ini pasal aku yang diberitahu oleh orang lain. Percaya bulat-bulat pulak tu siap menyampai-nyampai. Bukan nak tanya aku pun.

Tak apa. Mengata banyak-banyak ye. Bila Allah nak balas tu haaa sekejapan je.


No comments: