SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 18, 2012

Tadi Dah Letak Tajuk Hilang Pulak

Assalamualaikum

Lagi sekali... Bawak charger tapi tak bawak handphone. Kali ni nak cucuk kat mana pulak? Telinga? Hahahaha!

Kelam kabut sikit pagi ni. Dah la mengantuk. Hana bangun pukul 2 lebih berak pulak. Agaknya pasal ummi dia taram makan durian so dia kepanasan la sebab asek bergayut nenen je. Tak pasal-pasal terberak-berak anak aku. Huhuhu....

Cakap pasal durian teringat pulak berlambak lagi durian dalam peti ais. Wawawa... Nak buat apa ni? Jangan la suruh aku buat durian crepe. Renyah je pada aku yang banyak sangat komitmen *pemalas sebenarnya* ni haa...

Nanti la aku gugel resepi berasaskan durian. Kalau tak bubur kacang buat serawa la kot. Banyak sangat so kena la pandai daripada biar durian tu tak dimakan. Nak buat tempoyak pun siapa yang nak makan banyak-banyak tu.

Wokey.. Banyak benda nak disiapkan ni. Mati akal kejap bila hp takde nih.

Babai~~




2 comments:

ejaMaria said...

talam durian... bingka durian... cekodok durian... ;p

aMiYs said...

@ejaMaria kena gugel resepi ni.. hehe...