SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, August 25, 2015

Spaghetti Cheesy Lava With Meatballs n Swedish Meatball Yang Memang Sedap Menjilat Pinggan :p~~

Dah berapa hari dari last week sampai this week keja aku makan swedish meatball n spagetti meatball je. Hahaha! Tekak western sangat ni.

Oh, beli tu delivery ye. Bukan kedai tapi home made. Kalau sesiapa dok area Pulau nak rasa boleh la search kat FB The Yummy Food House. Instagram pun guna nama yang sama.

Sebab memang sedap so aku war-warkan kat sini. Akak or adik (aku tak tau nak panggil akak ke adik sebenornya) ni ada jual kek yang dalam bekas kecik-kecik tu jugak.

Nak tau mana dia ada buat delivery pun sila la refer kat IG or FB.

Makan sehingga menjilat bekas uols. Hahaha!
 
Semalam aku beli meatball n spageti. Lepas tu bagi spageti tu kat akak aku. Hari ni dia order 4 bekas. 2 spageti n 2 meatball. Hahaha! Dasat tak?
 
So, kalau dok Penang n rasa nak makan spageti or meatball try la dengan akak ni.
 
 

No comments: