SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, September 15, 2014

Kenapa Begitu Kejam?!!!

Pagi-pagi aku dah serabut perut. Serabut tengok email dari bos. Hantar aku pi seminar next week kat KL. Masalahnya ialah siapa nak jaga anak aku malam.

Dah mintak excuse tapi jawapan dari bos amatlah menghampakan. Nak nangis pun ada. Terus stress pikir macam mana nak buat. Kesian kat anak-anak pasal diorang tu sekarang pun on off demam. Tah pasal apa.

Laki aku tak ada pi operasi. Kalau kena pi jugak terpaksa la aku tinggalkan kat Toksu jugak.

Bila jadi macam ni lagi berkobar-kobar la semangat nak berenti keja. Tapi bila fikir hutang keliling pinggang lemau balik semangat yang berkobar tadi tu. Macam obor kena jirus air. Padam terus.

Dah la seminar yuran rm500. Ko ate gila hujung bulan kena bayar sampai 500 macam tu. Dengan tempat tinggal pun tak ada support. Aku dah pening lalat dah ni. Memang kering poket dah. Harapan kena korek saving la jawabnya.

Serius emosi aku terganggu sekarang ni. 

T__________T

3 comments:

|| a - j . E . E || said...

yuran kene bayar sendiri ke??

Miss Sasu said...

assalam..

salam perkenalan dari saya.

jom ke blog saya. kisah saya dalam menurunkan berat dan mengekalkanya sebagai suri rumah yang bekerja .

thanks

amiys said...

ajee - biasanya mmg yuran kena byr sendiri... pastu claim balik.. nak claim xde masalah... tp skrg ni seminar time blum gaji... sewel agaknya...

miss sasu - insyaAllah.. akan menjenguk jika ada kelapangan.. terima kasih singgah di blog saya.. :)