SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 2, 2014

Aku Nak Cuti!!!!

Merah punch card ahkak hari ni....... Stress ok. Dalam seminggu ni dah 2 kali merah. Nasib la dah bertukar bulan. Tak nampak sangat la berderet merah punch card aku.

Gara-gara eksiden ye. Dan bukanlah eksiden tu punca jem melampau. Tapi puncanya masyarakat prihatin slowkan kereta nak tengok.

Semput aku dibuatnya tau. Ni dah pening kepala sah darah dah naik ni. Isnin lepas laki aku saje test guna blood pressure monitor abang ipar dia. Masa tu aku balik keja. BP aku 198/108 ok. Aku gugel cari bacaan BP tudiaaaaa... Hypertension stage 3 dah. Severe.

Hari ni pulak ada taklimat. Memang tambah la stress aku ni dengan keja banyak nak siapkan urgent. Bos nak buat meeting esok pun aku tak buat slide lagi.

Aku nak cuti!!!!

 

No comments: