SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, June 30, 2014

Selamat Menyambut Ramadhan 1435H

Assalamualaikum

Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak semua. Dah puasa hari kedua baru dapat up entry ucap selamat berpuasa ye.

Korang berbuka apa semalam? Aku berbuka rumah mama n abahku. Kebetulan pulak semua adik beradik ada. Reunion gitu. Makan tomyam sedap n sambal ayam sedap. Hehehe... Terima kasih cik ayit masak. Amirah Raihanah makan tambah 5 kali tau.

Terkejut ummi dia tengok. Si kecik yang suka makan pedas. Tak pedas tak mau makan. Tak faham aku.

Hari ni tak tau la sempat tak nak masak-masak balik keja. Kalau tak sempat macam biasa la, memborong kat param. Aku pun bukan boleh terkejar-kejar sangat ni. Pinggang sakit. Dah macam orang tua jalan macam mak nenek.

Rabu lepas la nak jadi punca. Aku nak angkat sejadah lepas solat subuh. Tetiba bunyi belakang kat area pinggang macam meletup. Terus terduduk. Sakit ok. Nak bangun punya la payah. Dalam 5 minit jugak la try bangun. Tapi serius jalan terbongkok-bongkok.

Pi keja tapi memang tak boleh bertahan sebab makin sakit berdenyut. Pi la klinik. Doktor tanya kaki ada rasa kebas ke tak? Aku jawab takde. So, dia kata kena cucuk area vontot n dapat la ubat sapu n painkiller jenis pil.

Tapi kena cucuk pun macam takde effect. Sakit serupa tu jugak la. Sekarang dah kurang tapi tak boleh duduk lama sangat n berdiri lama sangat. Sakit mencucuk datang la kalau dah macam tu. Kena baring je. Motif sangat kan nak suruh aku rest. Hahahaha!

Kalau tak baik jugak pasti kena pi hospital lepas ni. Ramai dok takutkan aku cakap slip disc. Oke, aku gerun dengar.

Baiklah, mari kita sambung keja yang berlambak. Aku dapat timbalan yang tak reti nak balik awal. Buat meeting pukul 5 petang time orang nak balik. Lepas ni kalau dia buat macam tu di bulan puasa aku bolayan. 

Bye uols. Selamat berpuasa. Jangan ponteng ye.

 

No comments: