SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 31, 2013

Bz Menjelang Tahun Baru

Assalamualaikum

Entry sepanjang Disember memang la ada 1 je. Aku busy gila! Staf semua amik cuti sempena hujung tahun. Aku la tinggal terkontang kanting handle semua benda. Dah la next year ada projek penting. Memang terbangak-bangak la aku buat semua benda sorang.

Hari ni pun bz sebenarnya ni. Makan breakfast pun tak sempat lagi. Sempat kunyah cornflakes dua tiga gigit. Berlari fotostat surat. Staf sambilan datang mintak borang segala macam.

Hoiiiiii!!! Cuti aku pun bos kensel suruh pinda tarikh la. Nampaknya pertengahan bulan baru aku dapat cuti sebab aku nak pi kenduri kat Putrajaya.

Ni kira entry penutup tahun 2013 la ye.

So apa azam tahun 2014? Aku? Keja berlambak tak sempat nak berazam. Nak berak pun tak sempat.

Kita tengok la macam mana tahun 2014 ni nanti. Semoga baik-baik dan aman-aman sahaja...

 

No comments: