SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, November 14, 2008

Pindah lah ke tempat yang lebih bagus


Dah lama aku tak update blog ni. Bukan sengaja tak nak update. Tapi aku sibuk. Hari ni pun sibuk tapi aku buat-buat macam tak sibuk. Sebab aku rasa macam dah nak termuntah tengok barang-barang yang nak kena kemas ni bersusun atas meja.


Oh, lupa nak inform. Ofis bakal berpindah. Ni tengah bersepah macam tongkang pecah. Network pula bakal mati petang ni untuk kerja-kerja pengemasan. Ofis ni pindah atas political reason. So tak payah lah aku terangkan panjang lebar. Sebab aku sendiri tak gemar berpolitik.


Aku balik-balik dari kampung lepas kenduri tengok kotak dah bersusun dekat meja-meja dalam ofis. Ingatkan lambat lagi nak kena pindah. Nasib baik barang aku tak banyak. Ada lah dalam satu kotak. Pagi ni kemas pun dah settle. Tapi disebabkan kami menumpang dalam library ofis maka dengan rasminya kami lah yang kena jadi tukang kemas. Tapi tadi aku tak kemas pun sebab ada meeting.



Pasal majlis nikah semuanya ok. Tak adalah meriah sangat. Tapi hantaran untuk pihak lelaki memang meriah tahap tak hengat lah kan. Semua serba purple. Hantaran untuk aku? Itu biarlah rahsia.




Ayat kecil hati. Huhu..




Sebelum aku terlupa, tengok lah barang hantaran yang maksu aku gubah. Aku tolong beli barang untuk menggubah je sebab aku diserang gastrik yg serius sehari sebelum majlis.




Ini sirih junjung yang memang meriah amat.





Ini pulak coklat yang adik n akak aku belikan. Sedap lah kot. Aku tak rasa pun.




Body care dan perfume



Ini pula kebanyakan hantaran untuk pihak lelaki. Ada lagi yang belum letak tu.

Aku letak banyak tu aje lah. Malas mahu meng'upload' lagi. Sebab aku mengantuk n aku nak tidur. Nanti aku nak cerita time nikah pula. Ada impian aku sejak kecil tak kesampaian. Huk...Huk...

2 comments:

NeemoNeemo™ said...

Hi, I've shifted my blog to suicidepark.blogspot.com. tq.

b3nz said...

cyma, congrate!
nanti kenduri aku dtg k.. hehehe..
semoga berkekalan hingga akhir hayat..doa2 la kt kwn ko ni, biar tersangkut bau2 pengantin gak.. hehehe

p/s: update la lg, mau tau story yg x kesampaian itu