SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 15, 2015

Lusa Raya Dah

Ramai yang dah cuti hari ni. Aku ada je kat opis ni haaa... Setakat kampung dalam taman perumahan tu tak payah gedik sangat nak cuti lama-lama. Hahaha!

Tapi time nak raya ni la kesihatan tak berapa ok. Hidung dah ala-ala nak digonyoh guna sand paper je ni. Gatal.. Lepas tu hingus srot sret pulak. Hana batuk. Pagi tadi tu aku tinggal je dia kat abah dia suh hantar ke rumah Toksu. Sebab tak bangun-bangun tido. Mengamuk la gamaknya bangun-bangun tengok ummi dia dah pi keja. Huhu! Budak bertuah sangat tu tau.

Semalam sibuk la Amir ajak cari kad raya. Dia kata nak bagi cikgu. Kawan-kawan dia bagi dia pun tak nak ketinggalan jugak. Nasib la ummi dia ni pun nak beli kad raya jugak. Lupa ko nak beli bagi kat setiap seksyen. Seksyen lain semua dah bagi. Gigih la aku print bagi kat diorang pagi-pagi buta tadi. Ada lebih kita simpan untuk raya tahun depan. Muahahahahaha!

Raya ni nak masak apa aaa... Aku tetiap tahun masak lontong je. Bosan la pulak. Tapi nak masak benda lain pun apabendanya. Nak masak soto ke? Kena gugel resepi macam ni.

Eh, ok la. Dok menceceh tah apa-apa. Lusa dah nak raya kan. Maka di kesempatan yang ada ni aku nak susun sepuluh jari mintak ampun maaf kalau ada terasa hati dengan entry-entry aku kat blog sendu ni. Hehehehe... Actually, entry semua cerita pasal diri sendiri n general je. Kalau ada yang terasa ampun ye.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin semua. 

 

No comments: