SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, August 21, 2014

Bila Lagi Nak Tambah?

Tambah apa? Berat badan? Hahaha!

Ofkos la soalan tersebut adalah bila lagi nak tambah bilangan anak. Adesss... Aku jawab je la trauma tak hilang lagi. Memang tu la pun jawapannya.

Lagi satu jawapan sebab memang doktor pun suruh gap 3 tahun. Sebab masa bersalin hari tu kes aku kritikal. Sebab tu la aku trauma yang melanda, menikam-nikam jiwa gitu.

Kena tambah darah 1 beg. Kena dok kat labour room dari lepas bersalin pukul 9 malam sampai lunch hour esoknya. Kena tahan dalam wad lagi 1 malam. Luka beranak 2 bulan pun tak kering betul-betul. Nadi tinggi tak turun-turun. So, adekah salah kalau aku trauma.

Oh, yang nombor dua bersalin normal. Tapi lagi hazabedah daripada bersalin bedah time Amir. Memang kalau ada yang ketiga n doktor tak nak bagi epidural pasti aku akan amukan dalam wad ye.

Itulah jawapan saya. Harap anda berpuas hati.

Sekian, terima kasih.

 

No comments: