SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, September 3, 2015

Ofis Yang Sunyi

Tak ada orang sangat kat ofis hari ni. Bos pun takde. Mereka-mereka ni ke Pahang. Ada sukan jabatan. Aku malas nak pi. Sebab banyak lagi keja nak kena buat kat ofis ni. Di samping menjadi penjaga ofis kekdahnya.

Semalam membaking congo bar lagi. Ada orang mengidam. Tapi tak pregnant pun. Hahahaha! Lelemak perut je yang mengidam. Sebab dah janji dari last week n hari ni lak birthday kawan tu maka rajin la aku menyadokan tangan membancuh congo bar.

Congo bar senang je. So, boleh la aku nak buat. Kalau renyah sikit terus malas. Ahahaha! Brownies kedut pun senang tapi nak double boil tu renyah sikit. Pun faktor menyebabkan tak rajin. Kihkihkih...

Nak buat kuih pau tak buat-buat. Malam ni la kalau rajin menggentel kuih pau. Tapi aku nak kukus tang mana tah. Periuk kukus tak ada. Kena mengkreatifkan diri ni.

Ok, ahkak nak sambung buat keja sebelum kemalasan ahkak melanda.

Bye..

No comments: