SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, December 7, 2017

Melukis.. Menulis...

Dah lama aku tak melukis n menulis. Menulis meaning macam cerpen gitu. Menulis paling lama aku tinggal kot. Nak start balik pun macam pelik je rasa. Padahal dulu minat. Sekarang minat apa pun aku tak tau. Membaca pun tak minat dah. Eh, aku tau nak tido je sekarang. Kesian sungguh macam tak ada hala tuju je.

Melukis baru semalam aku asah balik skil melukis tiru lukisan kat tenet. Sempena ada sorang staf nak pindah jabatan. Yang aku ni pulak tak ada masa nak menyinggah membeli hadiah. Aku bagi je barang Nurraysa. Lepas tu nganga pikiaq nak letak kad apa kad pun takdak. Gigih tau potong kertas apa bagai.



Jadi la macam tu. Jangan la kena saman sebab tiru lukisan orang weh. Akak lukis suka-suka je.

So sekarang tetiba macam rasa gatal tangan je. Tapi aku banyak keja lain nak settle ni. Aish... sadis sangat bila dah suka ko tak ada masa nak buat.

Jom la sambung buat minit sambil berangan lukis kartun kiut miut. Sobssss....

 

No comments: