SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, August 23, 2017

Setelah 9 Bulan Menyepi

Wowowowo! Dah lebih half year aku tak update ye. Dalam masa 9 bulan aku tak update ni sebenarnya macam-macam jadi dalam life aku. Masam manis pahit tungkek semua ada la. Nangis tak tau la berapa gayung ayaq mata dah. Hahaha!

Aku jadi blur sangat. Nak luah tapi tak tau kat mana. Luah kat sini ada orang kenal pulak. Haruuuuu... Hahaha! Bukan la aku nak mengumpat orang yang aku kenal kat sini. Cuma macam segan gitu. 

So tinggal la blog ni mereput sampai tuan dia dapat aura berblogging balik. Ni pun sebab dok hangin-hangin dengan manusia dalam opis ni yang perangai macam budak sekolah rendah kuat mengadu kat cikgu. Apa ke poyo sangat perangai. Orang pi rehat kat kantin masuk lambat hang bising. Orang makan kat dalam ofis hang bising. Hang gila ke apa? Suruh robot la kerja. Robot tu kencing pun dak. Baru puas hati hang dok hadap muka hang je 8 jam non stop.

 Anak aku masih 2 orang. Amir dengan Dak Debab. Hahaha! Last year keguguran. Rupanya partial molar pregnancy. Dah kena follow up dengan doktor. Hujung tahun ni ada appointment lagi. Tak tau bila appointment tu abes. Hari tu doktor kata setahun je. Ni lebih setahun dah kena pantau. Doktor kata jangan mengandung lagi selagi tak abes pemantauan. Ye laaaa... Aku pun trauma sebenarnya. Huhu...

Berat badan? Macam membulat. Wuwuwuwu... Puasa hari tu langsing slim shady je. Abes puasa melantak tanpa rasa bersalah. Terus membulat balik. Baru ada keinsafan minggu ni. Kahkahkah! Kembali berzumba n makan portion kecik. Mak tak sanggup mengembang lagi. Banyak baju tetas nanti.

Hmmm... Ok la. Sambung keja. Dah pukul 2.00 ni. Karang ada manusia busuk hati bawak cerita pelik-pelik. Tak best dok opis bila ada manusia yang acah-acah bagus padahal dia lagi teruk ni. Nak aje aku lepas lebah dalam bilik dia biaq kena ketit mulut loji kumbahan suka bawak cerita tu.

Kalau rajin ada la entry lain ye. Kalauuuuuu rajin. Hihu.

Kbai!
 

No comments: