SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, November 18, 2016

Demam Yang Kena Layan Diri

Demam. Last week demam dengan batuk. Semalam demam n batuk lagi. Sampai tak larat nak batuk. Tido pun tak boleh. Batuk sampai terkencing termuntah semua. Hidung pulak dah merah macam reindeer. Asek kena tonyoh je dengan towel kecik.

Ni dah rasa macam melecet lak hidung. Dengan mata berair. Oh my. Asal laki aku takde pi operasi ke hape la aku nak sakit. Jaga la kau diri sendiri. Memang dak debab dengan Amir layan diri je la. Ummi dia nak bangun pun tak larat. Kalau merangkak tu tak dipandang over aku dah merangkak dalam rumah.

Suara jangan cerita. Rock kapak dah. Nak bercakap pun tak terkeluar perkataan. Nak bernafas pun jenuh.

Tapi hari ni tetap keja macam biasa. Semalam je aku EL. Dah keja berlambak hoih. Hujung tahun nak closing macam-macam. Time tu la nak print segala mak nenek borang. Nak perabes duit pi taklimat sana sini.

Esok pun macam gaya tak boleh rest. Nak nangis la gini. Huuwaaaaa!!!!

😢😢😢 

Tu je nak khabo. Aku dah blank abes dah ni. Luahan perasaan. 

1 comment:

cikpuanhady said...

semoga cepat sembuh sis..

jemput singgah blogshop saya, intai2 shawl, blouse..

http://mymodestycloset.blogspot.my/

jom exchange link nak? jemput follow blog juga.. :)