SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 27, 2011

Tuesday Yang Blues

Assalamualaikum

Yeah.... Tuesday blues la pulak. Nak monday blues semalam dah cuti. Kahkahkah!

Hari ni ada meeting kat KOMTAR. Tumpang staf aku je la. Aku tak tau parking kat mana. Memang la KOMTAR tu besar. Tapi serius aku tak tau parking kat mana.

N aku sangat la pelupa sebab tertinggal borang cuti kat rumah dalam planner aku yang jugak ada kat rumah. Konon nak buat keja kat rumah tapi hampagas ye. Aku tak buat apa n dok mengadap anak-anak je.

Dengan si Hana keja asek berak je. Bukan cirit. Tapi dia berak sikit-sikit. Sejam dua je nak tukar pampers. Hoh... Tokei pampers pun buleh bankrap tau. Sehari dekat 10 kali dia berak. Nasib la ada cloth diaper (CD). Aku bagi pakai CD je. Nak basuh tu la malas sikit. Tapi kira jimat la kan. Nak beralih bulan ke apa la budak ni. Nak kata bagi benda pelik-pelik mana ada. Dia dok isap tetek je. Ke ummi dia yang makan benda pelik-pelik sampai effect kat anak???

Amir takde problem. Dia pandai dah main sorang-sorang. Kadang-kadang ajak ummi keluar tengok ikan dia. Bercakap tak berenti. Hehehehe... Semenjak pandai bercakap ni melayan je la. Dok pujuk adik nangis semua keja Abang Amir. Menjawab pun dah pandai. Huhuhu... Belajar dengan sape la tu.

Ok la. Aku nak menggodek HRMIS sat. Penat weh. HRMIS lembap macam siput. Kalau lumba dengan siput pun kalah kot.

Jumpa lagi.

No comments: