SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 13, 2011

Tak Tau Nak Boh Tajuk

Assalamualaikum

Aku still lagi keletihan. Ni tengah sakit belakang pulak. Rasa nak je aku hampar toto lepas tu tido kat opis ni. Tapi toto la takde. Hahaha!

Semalam balik keja bagi nenen kat Hana kejap. Mandi manda. Makan. Lepas makan terus aku angkut Hana masuk bilik. Kasi tido pasal ummi dia pun nak tido sekali. Memang tak sampai berapa minit aku dah belayar. Nasib baik la si Hana pun ngantuk sama. Dia pun tido jugak.

Amir aku tak risau pasal ada sepupu dia dok main-main dengan dia. Kalau sepupu dia balik dia dok layan bek hantu dia. Hehehehe! Bek hantu adelah cerita kartun Shaun The Sheep yang episod anjing terjatuh dalam selut time nak amik bola. Shaun The Sheep ni memang feveret Amir. Boleh ulang tengok sampai beratus kali dalam pc tu. Bek adelah kambing ye.

Patutnya jugak hari ni ada meeting. Pukul 2.30 petang. Tapi dalam email semalam kata meeting pagi. Apekah meeting pagi buat petang? Sesuai ke panggil meeting pagi gitu? Bukak email pagi tadi pengarah kensel meeting. Pasal ramai pegawai takde. Jadi mari kita menari tango seketika. Hikhikhik!

Aku nak upload pic si Hana debab ni. Tapi kabel hp aku laki aku pinjam la pulak. Lupa pulangkan la tu. Jadi takde la pic si debab untuk tontonan umum.

Dah 4 bulan dah debab. Amir panggil adik dia 'Bab'. Kehkehkeh... Mulut potpet je sekarang. Ajak borak. Dah pandai meniarap lepas tu angkat bontot pulak. Nak mara ke depan dah. Tapi selalunya tergostan ke belakang la. Haha! Hari tu sebelum balik nyinggah kedai mamak Subaidah sebab kebulur. Mamak amik order tu bukan main suka si debab ni. Siap amik gambar.

Yang Hana pulak sikit-sikit terteleng kepala cari mamak tu. Amboi dik, taste bollywood nampak. Muahahaha! Abang dia si Amir tu pulak pantang nampak pompuan comel + cantik. Tergedik-gedik. Kalau tengok cerita Cinta Elysa tu mata tak lepas tengok Fasha Sandha. Huuuuiiiii.... Kecik-kecik dah pandai.

Ok la. Tu je kot. Otak jammed pulak.

Papai~~

No comments: