SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, December 29, 2011

Siapkan Keja. Esok Nak Cuti.

Assalamualaikum

Hari ni last aku keja untuk tahun 2011. Esok aku cuti. Muehehehehe....

Start keja balik 5hb. Seminggu la aku cuti kan. 4hb tu memang ada appointment kat hospital. Checkup Hana pasal spina bifida tu.

Semalam masih lagi tido bertiga dengan anak-anak. Laki aku macam biasa, keja malam. Siang keja, malam pun keja. Bila masa dia tak keja aku pun tak tau dah. Takde masa dah nak beramas mesra. Eh, 18sx pulak. Hohohoho...

Heran betul aku dengan bos dia tau. Tau la korang dah tua. Malam-malam tu bosan. Takkan hari-hari kena keja malam. Tension aku tau. Dah la pepagi aku jadi huru hara bila laki aku takde. Nak mandi pun payah sebab kalau si kecik tu dah terjaga awal. Siapa nak tolong tengok. Dah la toilet jauh kat dapur. Hish....

Pagi tadi aku tawakal je la letak Hana kat ruang tamu pastu aku pi mandi. Selalu pun macam tu la kalau Hana bangun awal time-time aku nak bersiap segala. Taruk kat tengah ruang tamu tu ko golek la mana ko suka nak. Ummi nak bersiap sat.

Oh, Hana dah berpusing merata. Tu yang aku letak kat ruang tamu. Takleh la dok atas katil. Sat lagi aku abes mandi tengok dia dah terselepuk kat lantai. Macam semalam la. Abah dia leh tido tak sedar diri. Abes mandi aku tengok elok je si Hana dah berpusing kat tepi katil. Siap sengih-sengih tengok ummi macam bangga pulak nak tunjuk 'saya dah berjaya ke hujung katil'.

Jadi mari menyiapkan LNPT sebelum cuti esok. HRMIS ni sangat menyakitkan hati la. Aku tunggu loading 1 page pun siap boleh pi beli makan kat cafe, siap makan segala dia tak abes loading lagi.

Takpe, kita tengok. Kalau tak boleh jugak aku buat kat rumah.

1 comment:

Prettywrite said...

ahaha..comel jer dia siap tersengih dah berjaya sampai hujung katil ya..bahaya yang menanti dia tak sedar..hehe..

selamat bercuti..:)