SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, December 28, 2011

Hari Ni Aman Sikit Kot

Assalamualaikum

Hari ni adelah hari last hantar claim. Sebelum pukul 2. N aku tak buat claim aku lagi. Huhuhu....

Dah hari-hari meeting dari pagi sampai petang. Memang tak menyempat la aku nak membelek claim apetah lagi nak kira berapa banyak claim aku dapat.

Semalam pun meeting sampai petang. Sob... Sob... Pukul 6.30 baru abes meeting weh. Kelam kabut aku balik nak amik budak-budak. Sampai rumah Toksu pukul 8. Hana je ada. Abang Amir dah diambil dek abah dia.

Aku call Abang Misai semalam nak suruh dia amik bebudak sebab aku lewat. Jenuh aku call asek la masuk voicemail. Bisa bertukar menjadi hijau aku dengar suara awek voicemail tu tau. Call rumah ingat laki aku ada kat rumah. Rupanya dia tak balik since kuar pi keja malam semalam tu.

Tetiba masa aku nak punch out dia miss call aku. Miss call aje lak tu. Nak suruh aku la tu call dia balik. Dia kata hp ter'off'. Maklum la, hp dah buleh campak masuk lombong. Suruh beli baru tak nak. N dia still kat tempat keja. Hujan lebat tak boleh nak balik. So, aku la kena amik bebudak.

Kesimpulan dia sekarang ni, abang sila tukar hp anda. Sebelum aku naik hangen call asek masuk voicemail.

Geram sungguh aku tau.

Eh, claim tak buat lagi boleh pulak taip entry panjang-panjang. Muahahahaha! Nak isi borang cuti sekali. Bos sudah kasi green light.

Shopping la kita Jumaat ni. Jangan jeles. ;p

No comments: