SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, December 5, 2011

Al-Fatihah Untuk Md Firdaus Bin Ahmad.. Semoga Rohnya Dicucuri Rahmat... Amin.. :(

Assalamualaikum

Aku baru masuk opis pukul 11 tadi. Lambat sebab semalam ke Alor Setar. Balik lewat malam.

Ke Alor Setar menziarah jenazah. Pakcik aku *adik pada abah aku* meninggal pagi semalam kat Seremban. Dia 1 family pi melawat sedara mara kat sana. Tetiba dia macam penat. Bawak pi hospital tak lama terus meninggal.

Dari Seremban bawak balik jenazah ke Alor Setar. Dalam pukul 8.30 malam jenazah sampai. Dikebumikan pukul 9.30 malam.

Jadi aku masuk lewat ke opis. Penat sikit. Hiway lak jammed masa balik semalam. JPJ buat roadblock. Macam takde masa lain nak buat roadblock. Tengah-tengah malam jugak jadi pilihan. Kat hiway pulak tu.

Al-fatihah untuk arwah Md Firdaus Bin Ahmad atau dikenali sebagai Uncle Daus di kalangan anak-anak buah. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang mukminin. Takziah juga untuk family arwah.

No comments: