SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, December 16, 2011

Aku Bz Okeh

Assalamualaikum

Dah lama aku tak update kan. Bukan pasal tak nak update. Tapi internet kat opis down. Dan aku dah sewel mengadap pc tapi tak buleh bukak internet.

Dan bila dah buleh bukak internet aku pulak bz melampau-lampau. Baru petang semalam internet ok. Semalam pun aku balik lewat sebab meeting abes pukul 6.30. Laki aku la mengangkut anak-anak balik. Aku tak tau macam mana dia bawak Hana balik sebab carseat ada dalam keta aku. Pandai-pandai la ye bang.

Jadi aku tak sempat nak update banyak hari ni. Aku banyak keja. Kerana tetiba dilantik untuk buat semakan kualiti n jadi pengendali kursus.

Kalau aku sempat nak menebengkan bontot kat kerusi ni aku update. Kalau tak takde la. Sebab memang aku kena berjalan merata hari ni.

Tata~~

No comments: