SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, October 19, 2011

Pagi Ni Udah Kelam Kabut

Assalamualaikum

Pagi ni agak huru hara. Kat rumah tadi ok je. Elok je sampai rumah Toksu, si Hana menangis bagai nak rak. Dengan aku nak betulkan parkingnye. Kelam kabut betul. Rupa-rupanya itu budak bertuah sudah 'uh uh' bak kata Amir. Berak masa on da way nak hantar. Patut la senyap je masa aku tengah drive. Buat projek besar rupanya.

Semalam balik rumah sampai pukul 8. Huhuhu... Hujan lebat yang amat. Kakak aku kata USM pun banjir. Tak jumpa jalan keluar. Aku pulak kebetulan keluar lambat sebab meeting penutup audit ISO lambat abes. Jalan dekat opis aku pun banjir jugak. Jammed merata-rata.

Naik jambatan lagi la. Sampai je tengah-tengah tu start la aku guna gear 2 sepanjang masa. Slow gila babun. Lenguh kaki bunting padi aku ni. Hahaha! Terus berangan nak tukar kereta auto. Tu la, dulu tak nak beli. Sekarang dah rasa nak lempang orang sebelah kalau time jammed tu dia buat lawak annoying. Ngehngehngeh.

Ok la. Aku lapar la. Nak makan roti. Semalam dah tak sempat breakfast. Akibatnya sakit perut la aku tengahari tu. Pagi tadi pulak awal-awal aku dah sakit perut membuang. So, perut udah kosong lor.

Nanti aku update pic abang n adik tu ye.

:)

No comments: