SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, October 18, 2011

Kembali Ke ---- (Sila isi tempat kosong)

Assalamualaikum

Cer teka aku kat mana?

Aku kat opis. Wuwuwuwu... Hari 1st keja balik lepas cuti 3 bulan. Patutnya start semalam. Tapi ada MC 1 hari masa cuti tu. Kita gunakan sepenuhnya.

Pagi tadi hantar Hana n Amir. Pukul 6.40 aku dah hantar diorang. Takut jammed. Maklum la. Dok kat Seberang. Keja kat Pulau. Jambatan tu dah la lambat sikit je confirm punch card warna merah.

N aku sampai around 7.30 pagi. Awal sungguh kan. Aku dah la takde sticker parking lagi. Jangan kena clamp keta aku dah le.

Hana pagi-pagi memang tak meragam. Sengih-sengih je. Tapi bila dah dekat petang bawak ke malam tu bersiap sedia la. Suara dia je boleh sampai hujung jalan. Tapi bila dah tido setakat bunyi ek ek je. Tak melalak pulak. Aman sikit tido umi. Kalau tak confirm mata lebam.

Ok la, aku nak pi admin. Nak tanya aku punya pas dah siap belum. Dah 3 bulan cuti ni.

No comments: