SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, October 19, 2009

Cooler box mahal nak mati kat Giant

Aku baru balik bershopping... Ngeh.. Ngeh...


Niat aku nak cari cooler box aje. Memang tak ada la sawan nak beli barang lain pun. Mula-mula hala tuju adalah ke Giant seksyen 13.


Cari punya cari terus nampak kat hujung ceruk Giant tu cooler box. Laju ni pi tengok. Sekali tengok harga terus aku rasa nak pengsan kat situ jugak. RM99.90 yea. Mahal yang amat. Gila babi betol.


Ice pack yg cinonet tu pun sampai 9 hengget. Nak aje aku bakar Giant tu. Kata harga murah setiap hari. Murah tengkorak hang la.


Aku beli barang lain dulu terus simpan niat survey kat Tesco pulak.


Pi Tesco harga cooler box yang sama dengan brand n saiz yang sama RM69.90 saje ye. Musykil tak? Ice pack tu pulak baru 6 hengget. Gila banyak untung Giant sapu. Even aku pernah kerja Giant tetap tak puas hati gak aku dengan harga cekik darah tu.


Sudahnya aku tak beli pun cooler box tu. Aku beli cooler bag pulok. Kat Tesco ada jual cooler bag. Lagi murah kan. So daripada aku merepek beli cooler box mahal tu baik aku beli cooler bag. Kaler pink lagi gitu.


Sekarang tak risau lagi. *macam ayat iklan pulak* Dah ada cooler bag so senang la nak bawak balik susu badan ke kampung. Hehehe...


Banyak pulak susu aku ni. Baru dok sehari dah berapa bekas dadih tu aku sumbat dalam peti ais.


Ada pulak kena beli peti ais baru karang. Wakakaka... Mula nak merepek dah aku ni. Huhuhu...



3 comments:

@e_da said...

amy nak tgk cooler bag amy beli tu.. idapun tgh survey ni.. hehhehe

amiys said...

ida - nnti amiys tepek gmbr k.. hehe..

Unknown said...

Berapa lama tahan beku?