SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, October 20, 2009

Cooler bag i yang very the pinky

Aku di ofis dengan perasaan separuh rela. Boleh tak macam tu? Huuuuiiii... Dah sedap cuti 2 bulan katanya kan jadi sakit malas tu memang susah la nak ubat.


Kejap lagi kerja aku mengepam susu lak. Amir dah tak nenen memang bengkak sentiasa lor. Guna pam eletrik Tollyjoy. Sakit ooo... Nak guna pam manual karang berapa lama pulak aku nak bertapa dalam bilik.


Oke, ni pic cooler bag yang aku beli kat Tesco. Atas permintaan Ida yang tengah dok survey cooler bag jugok. Tapi cooler bag ni gabak besor sikit la Ida. Itu paling kecik yang ada pun.


Very the pinky la cooler bag i... hehe.. itu aje kaler yang ada pun.. sebat je la..




Ni bahagian dalam... tu barang untuk pam susu nanti.. ngehehe...



Daripada aku ulang alik angkut susu pi peti ais aku beli aje la benda ni. karang simpan dalam peti ais pun haru jugak. Sebab sini ramai yang join kelab mengepam ni. Tak pasal-pasal silap amik susu orang pulak. Hahaha!


Ni pulak ice pack kasi susu tahan lama sebelum balik rumah. Beli kat Tesco jugak. Ada yang lagi kecik daripada ni. Yang ni harga dia RM6.90 saje. Tapi harga kat Tesco la yang macam tu. Kat Giant adalah berbelas ringgit ye. Bengong apa jual mahal-mahal ntah la.




So, Ida lepas ni boleh la survey cooler bag untuk Ida pulak. Meh sama-sama kita mengepam susu untuk baby. Hehehe...


2 comments:

@e_da said...

amy tq so much buat entry ni... cute ler color pink...mmg betul simpan kat fridge opis ni takut org lain tercampur kita punya.. idapun nak cari gak.. kalau tak pam bengkak lak kan.. ida dah byk kali kena bengkak susu tahap biru bibir tau... lg pun baby ida lg suka susu bdn omaknyer dr susu FM tp still campur gak kalau tak cukup stock ebm nih.. tq bebanyak yer amy....

amiys said...

ida - kat opis pun still kena pam gak ida.. bengkak susu leh demam tu.. amir pun lebih suka susu bdn.. dh abes dia minum FM pun cari susu bdn amiys jugak.. u r welcome ida...