SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, October 20, 2009

Cerita sadis di pagi hari

Baru nak pukul 12 aku dah ngantuk... Pukul 10 tadi dah pam susu. Sekarang nak buat kerja pun macam tak tau hujung pangkal nak buat apa. Report pun dah tengok.


Aku pam susu dalam bilik aku je. Malas nak angkut beg pink yang menyala tu ke surau. Staf aku yang sangat baik hati dah tolong tampal cermin bilik aku dengan kertas. Cermin ni tak ada tirai. So, can see through la kalau buat apa-apa pun. Nak curi tido pun susah. *ada niat tu nak tido time keja* Jadi boleh la aku nak mengerjakan tek aku secara aman.


Tapi time nak pam tu kena bukak lagu kuat-kuat. Breast pump Tollyjoy ni bunyinya Ya Rabbi punya kuat. Housemate aku kata macam bunyi mesin rumput. Wakakaka! Nak buek camno. Itu aje yang mampu beli pun. Mesin rumput pun mesin rumput lah. Asal boleh elak tek aku bengkak aku ok aje.


Dapat lah 3oz sekali pam tadi. Haaa... Ni ada la cerita sedih pagi tadi. Wuwuwuwu... Aku bangun pagi pukul 5 sebab nak pam tek yang dah bengkak. Punya la gigih pam. Sekali dah sampai 5oz tiba-tiba aku nampak 2 ekor makhluk berenang-renang dalam susu tu. Apekah???!!!!


Semut ntah datang dari mana boleh masuk dalam botol susu aku ni? Maybe masa nak pam tu aku tak perasan yang dalam botol susu tu ada semut. Maklum je la, baru bangun tido. Mamai lagi so tak perasan.


Kesudahan yang tak best adalah aku terpaksa buang semua 5oz susu tu. Takkan nak simpan bagi Amir minum pulak. Ada jadi pelupa anak aku karang.


Nak meleleh air mata aku ni time buang susu tu dalam sink. Punya la penat plus sakit mengepam tapi buang macam tu aje. Nak marah pun tak boleh. Semut tu bukan ada akal pun. Salah aku jugak la tak check dulu.


Botol dah basuh pun semut nak hurung jugak. Aku musykil betul. Rumah aku memang banyak semut la. Datang dari mana aku pun tak tau. Air masak pun semut tu masuk jugak. Semut sekarang ni jaga kesihatan kot. Minum air masak je. Huhuhu...


Moral of the story, lepas ni nak pam kena check betul-betul segala peralatan pam tu. Kalau tak jadi macam aku. Menyesal kemudian tak ada gunanya. Huuuuuuu..... Sadis....


No comments: