SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, June 25, 2009

Yellow Butterfly

Waahhhh... Malas... Malas....


Ada meeting jap lagi. Esok pun ada meeting. Isnin depan pun ada meeting. Apa jadah lah diorang ni asek buat meeting je. Bila kerja aku nak siap macam ni.


Cecece... Membebel dalam ni buleh lah. Cuba depan bos. Senyap je. Hahahaha! Ala, kalau aku bercakap pun bos aku tak nak dengar pun pendapat aku. Diaaaaaa jugak yang betul. So, better i keep my mouth shut je lah.


Aku nak tunjuk menda alah ni...




Ahahaha... Cumel tak?


Masa Abang Misai datang hari tu aku dok tergedik-gedik lah dekat dia.


Aku : Abg... Syg nak tu.... (sambil tunjuk dalam kereta orang)

Abang Misai : Apa?

Aku : Nak tu.... (tunjuk lagi) Benda yang gedik-gedik tu.

Abang Misai : Ooooo... Yang tu ke? Abg baru je beli untuk adik abg hari tu.

Aku : Nak jugak... Nak jugak... *mengada-ngada terlebih*

Abang Misai : Nanti lah abg belikan untuk syg.




Heeee... Tersengih aku sampai nampak gusi-gusi. Tapi rama-rama tu aku beli sendiri jek. Dekat Pasar Pagi Seksyen 13. Harga seploh hengget.


Apa benda orang panggil tu? Flip flap?


Mula-mula aku ingat flip flop. Tapi flip flop tu selipar kan.


Aku pi pasar pagi tu mula-mula nak cari beg je. Nak letak barang nak bawak pi hospital nanti. Tapi terjebak lak beli flip flap tu. Ramai orang jual. Nampak comel aje benda tu goyang-goyang gedik-gedik. Tapi malam-malam tak gerak lah sebab guna tenaga solar.


Dah dapat 1 rama-rama. Aku ingat nanti nak beli lagi. Yang bunga-bunga n kartun-kartun lak. Nak buat koleksi.


Kalau pasal beli benda tak berfaedah nombor 1 aku ni. Hahahaha!




No comments: