SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 16, 2009

Tunggu delivery botol susu

Running nose... Bukan hidung aku berlari tapi macam selsema lak.


Dengan tekak sakit. Bersin sampai tersembur hingus-hingus *hish*. Ades...


Hari ni MAM feeding bottle yang aku beli online semalam akan sampai. Gigih semalam email tanya macam-macam kat company yang jual tu. Nasib baik company dekat Shah Alam jugak.


Ikut email tu diorang nak deliver hari ni. Ok, sama-sama kita tungguuuuuu!!!!


Aku beli yang promotion punya. 2 kecik, 2 besar anti colic feeding bottles. Adik aku nak bagi present kat kakak aku yang tengah preggy jugak. Advance kakak aku ni. Anak sulung berjalan pun tak reti lagi bulan 10 ni nak dapat no 2. Nasib baik dah dapat kerja kat kampung.


Macam aku ni entah bila nak dapat transfer. Hati pun still berbelah bagi nak bawak baby ke nak tinggal kat kampung. Kalau bawak, if aku ada kerja luar siapa nak jaga pulak. Isk....


Semalam makan ayam masak steam lagi. Hehe... Tapi aku tak makan banyak la. Selera agak kureng sebab deria bau ni macam terganggu kan. So deria rasa ni pun ikut lah terganggu. Rasa tawar je apa kes.


N Celcom broadband aku masih di bar lagi. Celcom adalah beruk! Haaaa... Kan aku dah marah... Kalau hari ni still sama pasti lah orang yang jawab fon aku dekat careline tu akan menerima kata-kata indah dari aku.


Aku nak kemas meja jap. Dah macam sarang tikus.



No comments: