SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 12, 2009

Teringin nan cheese ayam tandoori dan air kelapa muda

Lapar... Tapi tak larat pulak nak keluar dari opis.


Kedai makan pun jauh.



Isk.. Isk...



Sudahnya aku makan ini....




Kalau Abang Misai tau ni jenuh lah dia membebel marah. Risau anak dia tak cukup zat dalam perut.


Kira ok lah aku makan jugak. Kalau tak makan lagi haru.


Tiba-tiba pulak aku teringin nak makan roti nan cheese. :p~~


Semuanya sebab aku terbaca entry siapa ntah time blog hopping tadi.


Haruslah petang ni lepas balik kerja pi mencari roti nan cheese. Makan pulak dengan ayam tandoori. Perghhhh!!!!


Cepat lah pukul 5. Saya mau makan nan cheese.....


Lagi satu aku teringin benau nak minum air kelapa muda. Sangat-sangat lah teringinnya. Tanya kat mama dia bagi green light. Ok je. Tapi bila tanya Abang Misai n dia pi tanya kat kakak n mak dia diorang tak bagi. Sikit aje boleh. Banyak tak boleh.


Sikit mana cukup. Tak puas lah. Huhuhuhu....



Berapa bulan preggy baru boleh minum air kelapa ek? Sangat teringin ni....




2 comments:

Misbehave said...

masa my time dlu after 6mths da bley minum, tp kalo teringin sgt bole aje minum yg singgit tu, sket je kandungan kelapa tu xpe kot..hehe..

amiys said...

misbehave - tu la, teringin sgt air kelapa. tp mcm takut2 lg nk minum...