SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 16, 2009

Keja aku hari ni lap hingus jek

Sroottt... Sretttt... Sroootttt... Sreeeetttttt....


Tu je lah kerja aku dari pagi tadi sampai sekarang. Sampai makan nasik pun siput babi lagi laju aku rasa. Sebab sekali menyudu sekali lap hingus meleleh.


Aku dok pesan tapau kat adik aku jek. Nasi goreng USA. Sangat banyak penuh 1 polisterine tu. Sedap lah kot sebab aku main telan je. Deria rasa kurang menangkap kesedapan nasik tu.


Lupa nak amik gambar nasik tu tadi. Sebab pala otak dah ting tong.


Ni pun tengah tak senang nak buat kerja sebab sikit-sikit tangan dok lap hidung.


Ni mana botol susu aku pun tak sampai-sampai lagi ni. Tak menyabor dah mak buyung ni nak belek-belek.


Broadband dah boleh guna. Aku dengan suara sengau ni tadi pi call careline pakcik Celcom tu. Adakah kata payment aku dah received tapi kalau dah kena bar n buat payment selain dari opis Celcom seminggu baru diorang sambung line balik.



Ewah-ewah!! Banyak cantik servis korang ek. Siap pesan lagi kalau dah kena bar n dah bayar thru other than Celcom centre kena call bagitau. Baru lah boleh guna.


Macam aku tak ada kerja lain lah nak beramah mesra dengan korang punya customer service tu.


Isk... Ni apesal rasa macam ngantuk pulak ni.
*alasan malas nak buat keje... nguahahaha*




No comments: