SaYa SayaNg AnDa :)

Saturday, June 27, 2009

Jalan-jalan Bukit Raja

Penat eh hari ni.


Sehari suntuk aku merayap kat Jusco Bukit Raja. Pi sana tujuan awal nak redeem voucher. Aku dapat dari awal tahun hari tu. Aku buat pekasam. Sebab dah nak expired 30hb ni so gigih lah pagi-pagi buta aku ke Bukit Raja.


Tak jauh pun. Belakang rumah jek. Huhuhu...


Voucher RM40 saje. But still duit kan. Boleh tambah beli-beli barang baby.


Pagi-pagi Jusco belum bukak aku dah tercangak depan pintu.


Adik aku pulak merengek-rengek nak tengok wayang. Cerita Transformers. So, Jusco bukak je terus ke panggung wayang. Sanggup lah adik aku beratur beli tiket. Ramai betul manusia.


Tak sempat aku nak snap-snap gambo. Kitorang jadi 'Burung Awal' hari ni. Hahaha...


Tiket pukul 11.45. So, serang customer service Jusco dulu. Tanya pasal voucher. Tapi voucher belum keluar dari opis. Pi makan dulu lah. Baby dah lapar. *padahal ummi dia yang kebulur*


11.30 dah ada depan panggung. Excited ni nak tengok wayang. Hehehe... Sempat beli Transformers Combo. Buat koleksi. Adik aku yang nak buat koleksi tu pun.


Cerita abes dalam pukul 2 lebih. Huiii.. Lama jugak cerita tu ek. Tapi worth it lah. Cerita best kan. Lawak pun ada. Muahaha! Bengang jek Abang Misai masa aku bagitau kitorang tengok cerita Transformers. Hehehe...


Pi balik Customer Service. Redeem voucher then terus pi beli barang baby.


Nanti aku kumpul barang baby yang aku dah beli. Nak basuh segala dulu. Semua aku borong kat Shah Alam. Penuh lah kereta Abang Misai nanti. Ehek...


Dalam pukul 4 lebih baru abes merayap. Terus balik rumah.


Penat tak abes lagi ni.


Mau melepak sambil tengok TV.


No comments: