SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, June 18, 2009

Hutang tag dari Mummy Sunshine selesai sudahhhh....

Okeh, disebabkan esok Abang Misai akan datang ke Shah Alam maka aku dengan hati gumbira dan bersemangat rakan muda telah menyelesaikan tag dari Mummy Sunshine ni. Hehehe... Mari layan jiwang bersama aku. Huhu...


1.siapa name teman hidup anda?
-Abang Misai... Ahahaha... Siapa nak tau nama sebenar sila tanya kat emel. Muahaha! Sebab Abang Misai tak tau aku blogging nih. Karang dia google nama dia kuar blog ni mati la aku.


2.berikan 3 sbb anda pilih dia
- Tengok dia ni jenis family man. Dia anak tunggal laki n jaga his mom. So pastilah dia boleh jaga aku juga.
- Sebab aku bertungkus lumus mengorat dia. huahuaha...
- Saya sayang dia. ^_^


3.sebab tertentu anda sayang sangat same dia
- Sebab dia pun sayang i. Of course lah i pun sayang bangat sama dia.


4.senaraikan 3 perkare yg anda buat bile rindu pada dia
- calling-calling... sms... video call
- tengok pic yang dok letak dalam hp
- golek-golek atas tilam sambil peluk en. mickey yang Abang Misai bagi...


5.berikan ciri ciri fizikal yang ade pada die
- tinggi
- tak kurus, tak gemuk.
- kulit dia hitam-hitam si tampuk manggis, walaupun hitam tetap i nampak sweet je gitu... huhuhu....


6.ape yg kamu buat jika ex-couple dia tibe2 contact dia
- Berani kau nak contact dia??? Aku siat-siat kulit kau karang. Haaaa.... Garang nih! Jangan nak ngengada contact laki aku ek. Sape suruh kau tinggalkan dia dulu???


7.apa pendapat kamu dalam memilih pasangan
- Pilih tu jangan pandang fizikal saje. Tapi tengok jugak hati budinya. N yang penting dia sayang sama kamu.


8)sape sasaran tagged ni
- Miss Ally
- Puan Intan Aizan
- Mummy Yat
- Miss Yan *aku nak gak tag ko even ko tak suka. muakakaka!*
- Miss Benz *sonyap yo ekau nih skarang*
- Siapa yang baca sila buat sekarang jugak! *paksa la kunun*


2 comments:

Mak Su said...

Salam ziarah,

hitam hitam si tampuk manggis, sungguh pun hitam dipandang manis :)

amiys said...

Mak Su - Salam perkenalan... ^_^

welcome to my blog.. hehehe...

yup, even hitam tetap manis je.. :)