SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 19, 2009

Happy Day

Aku bangun awal hari ni. Sebab Abang Misai datang. Yeaayyyy!!!


Pukul 6 pagi tadi dia sampai. Tapi aku dah tak boleh tido dari pukul 4 *excited hubby nak datang*. Sebab Abang Misai kata dia naik bas pukul 11.30 malam. Congak-congak mesti lah dalam pukul 5 dia dah sampai. Selalu pun macam tu lah.


Tapi bas yang dia naik tu tergedik-gedik asek stop banyak kali. Driver ngantuk kot. Tak apalah. Biar lambat asal selamat. Jangan kau ngantuk-ngantuk gagah nak drive jugak. Aku terajang aje kalau macam tu.


So, fikiran jahat aku telah mula berfungsi. Untuk meng'half' day kan diri hari ni. Wakakakakaka!


Siapa-siapa cari aku lepas jam punch card tu bunyi boleh blah nama kau Dollah. Aku tak ada kat opis lepas aje jam pukul 12.15 karang. Pedulik hape aku.


Mau pulang untuk memasak buat husband terchenta. Abang Misai teringin pulak nak makan ayam masak steam bila aku cakap aku makan benda alah tu hari tu. Siapa yang mengandung entah. Dia pulak yang mengidam bukan main.


Ayam aku dah perap malam semalam. Balik kerja semalam terus berdesup ke Giant cari ayam n bahan-bahan nak masak. Rajin kan aku. Hehehehe.... So, balik ni terus je masuk periuk kukus tu pastu tunggu masak je sementara Abang Misai pi Solat Jumaat.


Ok, mari kita siapkan kerja. Supaya senang di kemudian hari.


Happy!!! Happy!!!

Pic from Google



~~Mood gumbira. Lalalala~~



2 comments:

Diana Ishak said...

berapa tahun tak jumpa ni...:)

amiys said...

Kak D a.k.a green apple - dapat jumpa sebulan sekali jek.. sob..sob... T_T

hubby keje penang, sy keje shah alam..