SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 23, 2009

Gula adalah tinggi kerana Aunty Rosie tersayang

Semalam aku half day sebab ada check up kat klinik gomen.


Sebenarnya habis awal jek. Dalam pukul 3.15. Tapi larat lah sangat aku nak balik opis tu. Kalau dekat sebelah klinik je tak apa. Ini nak kena drive pulak lagi ke Glenmarie tu. Lepas tu terhegeh-hegeh nak cari parking lak. Ada dalam pukul 4 lebih baru masuk opis balik.


So, daripada aku dok memenatkan badan baik aku balik aje rumah terus. Sebab rumah aku belakang klinik je. Hahahha...


Oooo... Semalam gula dalam urine aku GREEN ye. Ades... Confirm sebab sebelum datang tu aku makan roti sapu kaya Aunty Rosie 2 keping. So gula dalam badan pun mencanak.


Aku lapar sangat lah. Dah lah meeting habis lambat. Bantai makan koey teow goreng pun tak hilang lapar. Dalam pukul 12 lebih aku makan lah roti pulak. Siapa-siapa yang makan kaya Aunty Rosie tu mesti tau camne manis dia kan. Hohohoh...


Betul-betul sebelum masuk klinik aku bantai makan karipap pulak. Memang lah benda-benda yang menyebabkan gula dalam badan tu lambat nak proses. Dah lah semalam payah benor aku nak kencing. Berapa lama aku dok bertapa dalam toilet tu.


Pasti orang lain yang tunggu turn tu hangen sebab aku dok lama-lama macam toilet tu aku punya. Hakhakhak... Aku pulak boleh lupa semalam ada check up so air masak pun tak banyak aku minum.


Abang Misai berapa kali dah membebel sebab aku jenis tak suka minum air. Huhuhu...


Ni tak serik-serik lagi. Nak makan roti dengan kaya Aunty Rosie lagi ni. Pasal banyak lagi roti dengan kaya tu. Karang membazir.


Membazir tu kan amalan syaitooooonnnnn....



Huauahauhaua...


Ni la aunty rosie yang telah menyebabkan urine test aku jadik hijau.



No comments: