SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, June 29, 2009

Banyak kerja hari ni

Kat opis. Jap lagi nak kena call orang. Pi opis orang.


Kepala tengah pening-pening. Apesal ntah. Dah seminggu macam ni. Nak kata terlebih tido tak pulak. Isk... Isk...


Lapor gila!!!! Tak sempat breakfast. Pulak tu lupa nak bawak roti pi opis. Yang ada dalam bilik ni milo packet, biskut tiger, maggi cup n nestum 3 in 1 saje. Macam tak mengenyangkan perut mak buyung yang dah makin membesar ni.


Semalam aje pagi-pagi aku makan roti 4 keping dengan telur hancur goreng sendiri. Tengahari tak makan. Petang tu nak masak tiba-tiba gas abes. Adakah wajar begitu?!


So, tunggu gas datang. Adik aku masak-masak. Dalam pukul 4.30 baru lunch. Kalau Abang Misai tau confirm dia membebel sampai terkeluar taik telinga. So, senyap-senyap eh. Jangan bagitau Abang Misai tau. :):):)


Pukul 5 pulak siap-siap keluar. Adik aku baru nak menghantar thesis dia pi buat hard cover binding. Aku dah bebel sampai air liur meleleh baru lah dia siapkan thesis dia.


Then, ajar dia bawak kereta kat bukit. Huuu... Sebab lagi sebulan aje tinggal sebelum aku cuti. Apesal ntah aku risau sangat adik aku ni bawak kereta. Time aku dulu siapa dok risau ek? Agaknya sebab aku 1st time terus bawak sorang so tak ada orang nak tolong risau.


Adik aku 1st time bawak aku kat sebelah mulut aku dah macam bontot ayam. Semua benda salah. Huahuahua!


Dalam pukul 7 pi makan lagi. Teringin makan western food. So, ke seksyen 11. Apa nama kedai pun aku tak tengok. Yang aku tau kedai tu ada jual western food. Order chicken chop. Gravy dia amat banyak black pepper. Berasap badan aku. Huuuu...


Balik rumah dekat pukul 8. Lepak-lepak. Tengok tv. Tergolek-golek depan tv tak bangun-bangun.


Dalam pukul 9.30 rasa lapar lagi. Makan nasik lagi. Housemate aku balik dari kampung bawak sepat goreng dengan daging masak kicap. 2 kali tambah. Waaaahhhh!!!! Jangan berat aku naik mendadak lak lepas ni. Pot pet pot pet nurse kat klinik tu karang.


Okies. Aku nak bancuh nestum. Lepas tu nak merayap ke opis orang. Petang pulak ada meeting.


Bosan betul asek meeting jek.



No comments: